Salată Grecească – O Salată Plină de Proteine cu Brânză Feta, Iaurt și Legume

70
salata-greceasca

Salatele par a fi mai recomandate in ziua vitaminelor, continand multe legume bogate in vitamine. Totusi, salata greceasca are la baza branza si sosul de iaurt, ceea ce o face plina de proteine, perfecta pentru ziua 1.

Acestea fiind spuse, iata cum poti prepara o salata delicioasa pentru pranz, in ziua proteinelor.

Ingrediente

  • 200 g branza feta
  • 100 g iaurt dietetic
  • Un castravete
  • O ceapa
  • 5 masline
  • Un argei gras verde
  • 4 rosii
  • O mana de frunze de salata verde
  • O lingura de ulei de masline
  • Condimente (sare, piper)
  • Ierburi (oregano, rozmarin)

Mod de preparare

  • Taie ardeiul cubulete si ceala sub forma de inele subtiri. Pe urma, taie castravetele, rosiile si branza in fasii subtiri.
  • Amesteca toate ingredientele
  • Pune intr-n bol cateva frunze de salata si adauga deasupra amestecul.
  • Adauga maslinele, presara condimentele si oregano
  • Lasa salata 10 minute sa se oddihneasca, timp in care prepari sosul

Pentru sos

  • Combina iaurtul, uleiul de masline si rozmarinul si amesteca-le bine, dupa care pune-le pe salata

Aceasta este toata reteta! Asa pregatesti o salata greceasca perfecta pentru ziua proteinelor din dieta Rina. Pofta buna!

La final, este indicat sa bei 300 ml de supa (strecurata), pe care o poti prepara dintr-un cub concentrat sau o poti face tu, in casa.