Pizza Delicioasă, Pentru Ziua 3 din Dieta Rina. Ideală pentru Prânz

51
pizza-simpla

Dieta rina este una din cele mai indragite retete tocmai din acest motiv – in aceasta ai voie sa mananci chiar si pizza – atat timp cat respecti regulile (ex: mananci pizza DOAR in ziua 3), ar trebui sa ai rezultate in cel mai scurt timp. Aceasta reteta este ideala pentru pranz.

Acestea fiind spuse, nu poti sa faci o pizza oricum doresti. Aceasta trebuie sa fie relativ simpla. Avand in vedere ca nu avem voie proteine, in ziua aceasta nu ar este indicat sa punem carne pe pizza.

Iata cum poti prepara o pizza rapida si gustoasa care sa te ajute sa slabesti.

Ingrediente

  • 250 g faina
  • 15 g drojdie
  • Un varf de lingurita de sare
  • O jumatate de lingurita de zahar
  • 4 linguri de sos de rosii
  • O lingurita de ulei de masline
  • Apa calda

Mod de preparare

  1. Dizolva zaharul cu cu drojdia in apa calda
  2. Adauga faina cu sare cand se umfla drojdia
  3. Framanta bine pentru a forma aluatul
  4. Lasa aluatul la dospit pentru 30 minute
  5. Intinde aluatul pe o tava sub forma unei foi subtiri
  6. Unge-l cu ulei de masline si adauga sosul de rosii
  7. Preincalzeste cuptorul la 200°C.
  8. Pune pizza la cuptor si las-o pentru aproximativ 20 min

Daca ti se pare prea greu sa prepari tu pizza, poti cumpara aluatul din comert. Totusi, e posibil sa nu fie la fel de sanatoasa astfel.

Iti sugerez sa citesti ce contine, deoarece multe preparae contin si alte ingrediente “surpriza” nesanatoase, motiv pentru care, cel mai indicat ar fi sa il prepari tu acasa.

Aceasta este toata reteta. Te poti bucura de o pizza gustoasa – destul de simpla ce e drept – chiar si in timpul dietei. Pofta buna!