Orez cu Legume – Rețetă pentru Prânz în Ziua de Amidon

53
orez-cu-legume

Orezul este unul din cele mai accesibile alimente pe care le puteti consuma in ziua de amidon din dieta rina. Din acest motiv, v-am pregatit o retea de orez cu legume. Aceasta este santaoasa, satioasa si foarte simplu de facut. Iata cum se prepara.

Ingrediente

  • 120 g orez
  • 600 ml supa
  • O ceapa
  • 2 Catei de usturoi
  • Un morcov
  • Un ardei gras rosu
  • O lingurita de ulei
  • Ingrediente pentru salata
  • Condimente (sare, coriandru)

Mod de preparare

  1. Adauga morcovul taiat, ardeiul gars, ceapa  si usturoiul zdrobit intr-o tigaie cu putin ulei si prajeste-le.
  2. Adauga deasupra supa pana o aduci la u punct de fierbere.
  3. Adauga orezul spalat. Daca doresti, poti adauga si mazare si ciuperci.
  4. Pune capacul peste tigaie si lasa-le la foc mic, sa fiarba pentru 15 minute.
  5. Se ia apoi capacul si se mai lasa inca 5 minute la fiert.

Daca doresti, tot acum poti servi o felie de paine.

Poti prepara o salata din cruditati daca doresti o garnitura. Ideal ar fi o salata verde mica din tarhon, praz, otet, o lingura de ulei si putina sare.

Aceasta este reteta de orez cu legume. Gustoasa, sanatoasa si satioasa, ideala pentru pranzul din ziua de amidon a dietei rina. Pofta buna!