Meniu Ziua #2 (Amidon)

Micul dejun

Ingrediente:

  • 3 caise
  • 1 banana

Gustari la fiecare doua ore

Ingrediente:

  • fructe proaspete
  • legume proaspete

Pranz

Ingrediente:

  • orez (100g)
  • soia (1 lingurita)
  • rosii (1)
  • ceapa (1/2)
  • usturoi (o capatana)
  • porumb
  • cimbru
  • sos rosii
  • supa de legume

Puteti incepe prepararea retetei prin fierberea orezului. Apoi veti lua jumatate din acea cantitate si mixati cu: soia fiarta, rosia taiata cubulete,si jumatate de ceapa taiata fin, usturoi, porumb si cimbru. Separat veti amesteca sucul de rosii cu supa. Ungeti tigaia si asezati o compozitie in 3 straturi: un strat de orez, un strat de soia si orez si orezul ramas deasupra. Turnati mixtura de supa si rosii deasupra deasupra. Coaceti preparatul timp de jumatate de ora la 175grade C.

Cina

Denumire: Supa ungureasca de la cina (½ portii)

Pentru cina puteti servi jumatate din masa de la pranz

Supa ungureasca reteta:

  • varza murata (400gr)
  • cartofi (4)
  • ulei ( 1lingurita)
  • ceapa (1, mica)
  • paprika ( 1 lingurita)
  • pasta de rosii (1 lingurita_
  • usturoi (1)
  • chimion
  • frunza de dafin (1)
  • sare
  • piper negru
  • supa

Gatiti ceapa in ulei, adaugati usturoiul, pasta de rosii, paprika, chimion, frunza de dafin si piper. La final adaugati supa. Cand intreaga mixtura fierbe, puteti adauga varza murata si cartofii taiati in cubulete mici. Supa ar trebui sa fie gatita pana cand totul devine fin. Asezonati cu sare dupa gust. Poate fi servit cu o felie de paine.

No Comments so far

Jump into a conversation

No Comments Yet!

You can be the one to start a conversation.

Your data will be safe!Your e-mail address will not be published. Also other data will not be shared with third person.